Вітаю Вас Гість | RSS

П'ятниця, 17.09.2021, 03:52

-
Державний вищий навчальний заклад

"Чернівецький транспортний коледж"



Меню сайту

Форма входу
Друзі сайту
Укрзалізниця
Львівська залізниця




На нашому сайті побувало...

счетчик посещений

відвідувачів!

Пошук
Календар
«  Вересень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Чи подобається вам навчатися в ЧТК?
Всього відповідей: 437
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Історична довідка


Історична довідка

Чернівецький транспортний коледж (Чернівецький технікум залізничного транспорту) заснований в січні 1945 року на підставі наказу Народного Комісаріату шляхів сполучення СРСР за №807/ЦЗ від 6 грудня 1944 року та за наказом управління Кишинівської залізниці за №1/Н від 6 січня 1945 року. Чернівецький технікум залізничного транспорту був першим технікумом, з заснованих на Буковині, де до того часу транспортного навчального закладу будь-якого типу взагалі не існувало.

В 1945 році на момент відкриття в технікумі було створено два відділення : колійного і паровозного господарств. Заняття в ЧТЗТ почались 2 березня 1945 року. На цей період в технікумі працювало 14 викладачів, навчалось 168 студентів.

З 1945 року технікум був підпорядкований Кишинівській залізниці, а в 1954 році перепідпорядкований Львівській залізниці.

В 1953 році замість паровозного відділення відкрито відділення промислового і цивільного будівництва.

В 1969 році відкрито заочне відділення з підготовки техніків-колійників і техніків-будівельників.

В 1964 році на денному і заочному відділеннях відкрито спеціальність "Вагонне господарство”.

В 1971 році відкрито відділення "Ізотермічний рухомий склад і холодильне господарство”.

В 1982 році було закрите відділення промислового і цивільного будівництва

В 1988 році відбулось з’єднання відділень ізотермічного рухомого складу і вагонного господарства і створене відділення вагонне господарство.

В 1991 році відділення колійного господарства реорганізовано у відділення колійного господарства та виробничого будівництва.

В 1997 році на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.97 року за №526 Чернівецький технікум залізничного транспорту реорганізований в Чернівецьку філію Львівського технікуму залізничного транспорту.

З 1998 року в навчальному закладі була проведена робота по розширенню матеріально-технічної бази філії для відкриття двох нових спеціальностей автомобільного напряму, а саме: обладнано сім навчальних кабінетів для двох нових спеціальностей, п’ять лабораторій і створено методично-навчальну базу для практичного навчання молодших спеціалістів.

В 1999 році відповідно до рішення ДАК від 9 лютого, філії видано ліцензії (за № 250004 і № 250005) на право провадження освітньої діяльності на денному і заочному відділеннях пов’язаної з наданням освіти на рівні кваліфікаційних вимог до молодшого спеціаліста з напрямів:

0902 – "Інженерна механіка” за спеціальністю 5.090240 "Обслуговування і ремонт автомобілів і двигунів”.

1004 – "Транспортні технології” за спеціальністю 5.100404 "Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті”.

В 1999 році було створено відділення автомобільне господарство до складу якого входили дві спеціальності – "Обслуговування і ремонт автомобілів і двигунів” і "Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті”.

В 2001 році рішенням керівництва Львівської залізниці було передано на баланс технікуму територію автомобільного гаражу станції Чернівці, де силами навчального закладу був створений навчальний корпус і обладнано З навчальні аудиторії, 2 лабораторії, і дві навчальні майстерні. На території гаражу розмістився повноцінний навчальний майданчик з керування транспортними засобами, що створило можливість проходження практики студентів з керування автомобільним транспортом.

В 2001 році були створенні відділення ремонту автомобілів і відділення організації перевезень. Починаючи 1945 року з моменту відкриття технікуму, було відкрите відділення колійного господарства, що дозволило задовольнити потреби, як Львівської залізниці, так і потреби інших залізниць, а також і західного регіону в спеціалістах даного профілю. За час існування даної спеціальності в коледжі створено 19 кабінетів і 7 лабораторій, навчальний полігон, що дозволяє повністю забезпечити виконання навчального плану на необхідному високому технічному рівні. На колійному відділенні в коледжі працюють висококваліфіковані спеціалісти-практики. За час існування колійної спеціальності було підготовлено більше 5 тис. техніків-колійників, які успішно працюють, як на залізничному транспорті так і в різних сферах виробництва. На даний час зусиллями керівництва і працівників навчального закладу при підтримці керівництва Львівської залізниці був реконструйований полігон колійного господарства з встановленням стрілочного переводу 1/9 Р-65 на дерев’яних брусах, збудована опорна стійка в розрізі, як один з елементів штучних споруд. Для кращого оволодіння і вивчення предмету "Неруйнуючий контроль рейок” лабораторію предмету доповнили новими сучасними дефектоскопами: "ПОИСК-10Е”, "РЕЛЬС-6″. Ведеться робота над покращенням технічного забезпечення спеціальних предметів колійного господарства з використанням комп’ютерної техніки для виконання розрахунків курсових проектів. Починаючи з 1964 року було відкрите відділення вагонного господарства. За час існування даної спеціальності в коледжі створено 20 кабінетів, 11 лабораторій і навчальні полігони, які дозволяють проводити практичні і теоретичні заняття з наглядним використанням частин діючого рухомого складу, що в свою чергу покращує підготовку високопрофесійних спеціалістів і повністю забезпечує виконання навчального плану на необхідному високому технічному рівні. Для навчання студентів в навчальному закладі створені необхідні умови. За час існування вагонної спеціальності було підготовлено більше 3 тис. фахівців.

При підтримці керівництва Львівської залізниці був встановлений на полігоні вагонного господарства вагон-хоппер, який використовується для проведення лабораторних і практичних занять з спеціальних дисциплін. Ведеться реконструкція кабінетів: "Правил технічної експлуатації і безпеки руху поїздів” і лабораторії "Ремонту вагонів”. Це дозволить більш ефективно використовувати сучасне обладнання для підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Проводиться подальша робота по вдосконаленню навчального процесу з використанням комп’ютерної техніки і мережі Інтернету в проведенні теоретичних і практичних занять, що покращує технічне забезпечення спеціальних предметів вагонного господарства.

Ведеться робота з розширення матеріальної – технічної бази відділення з встановленні на полігоні вагонного господарства вагону-ресторану і критого вагона, що дозволить суттєво розширити практичну підготовку спеціалістів вагонників.

В 1971 р. в технікумі було відкрите відділення "Ізотермічний рухомий склад і холодильне господарство”. Для підготовки фахівців з обслуговування і ремонту холодильного обладнання вагонів були створені відповідні 4 кабінети і 3 лабораторії з предметів – дизельного обладнання, холодильного обладнання, електричних апаратів і ланцюгів вагонів, будови і ремонту електрообладнання рухомого складу. На протязі існування відділення було підготовлено понад 3 тис. спеціалістів. Після закриття в 1996 році відділення Ізотермічний рухомий склад і холодильне господарство матеріально-технічна база використовувалась не в повному обсязі і саме життя вимагало відкриття нових спеціальностей в навчальному закладі з використанням існуючої матеріально технічної бази.

Відкриття в 1999 році спеціальностей з напрямів: 0902 – "Інженерна механіка” за спеціальністю 5.090240 "Обслуговування і ремонт автомобілів і двигунів”; 1004 – "Транспортні технології” за спеціальністю 5.100404 "Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті”, дозволило більш ефективно використовувати існуючі навчальні площі, обладнання кабінетів і лабораторій, які відповідали новому напрямку підготовки спеціалістів для підприємств автомобільного транспорту без додаткових великих капіталовкладень. В навчальному закладі ведеться робота по вдосконаленню створених кабінетів і лабораторій для автомобільного господарства.

В технікумі створені 3 комп’ютерних класи в яких розміщенні 58 сучасних комп’ютерних робочих місць, в багатьох кабінетах встановлені комп’ютери які підєднані до системи Інтернет і на перспективу ведеться робота по вдосконаленню локальної комп’ютерної мережі навчального закладу з збільшенням комп’ютерних робочих місць до – 78. Проводиться робота по створенню необхідної бази комп’ютерних даних на денному і заочному відділеннях.

В 2003 році відповідно до наказу Міністерства транспорту України № 35 від 17 січня 2003 року і наказу Державної адміністрації залізничного транспорту України № 44-Ц від 24 лютого 2003 року Чернівецька філія Львівського технікуму реорганізована в Чернівецький технікум залізничного транспорту, який є правонаступником філії.

В 2008 році відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України № 1001 від 08 серпня 2008 року Чернівецький технікум залізничного транспорту перейменований в державний вищий навчальний заклад "Чернівецький транспортний коледж”, який є правонаступником технікуму.

Загальна площа будівель коледжу складає 11044 м2.

За роки свого існування в коледжі було підготовлено біля 17 тис. фахівців для транспортної галузі.

До складу навчального закладу входять 4 навчальні корпуси. Коледж має 29 лабораторій, 39 аудиторій, 26 кабінетів, 7 цехів-майстерень, 4 навчальні полігона, гараж на три бокси, спортивний зал, спортивний майданчик, тир, актовий зал, музей, які обладнані сучасними діючими апаратами, макетами, моделями, пристосуваннями, що дозволяє виконувати більше 500 лабораторних та практичних робіт, передбачених програмами. Площа приміщень коледжу дозволяє проводити заняття на денному та заочному відділенні в одну зміну.

В даний час в коледжі працює 133 штатних працівники, в тому числі 78 педагогічних працівників (67 штатних і 11 сумісників) з них 2- кандидата наук, 8 викладачів-методистів, 8 викладачів вищої категорії, 15 – І категорії, 16 викладачів ІІ категорії і 31 викладача-спеціалістів

На даний час Чернівецький транспортний коледж веде підготовку фахівців за спеціальностями з ліцензованим обсягом на денному і заочному відділеннях:

1. 5.100504 "Обслуговування залізничних споруд та об’єктів колійного господарства” – 180 чол.

2. 5.100 503 "Обслуговування рухомого складу та спеціальної техніки залізничного транспорту” – 180 чол.

3. 5.090 240 "Обслуговування і ремонт автомобілів та двигунів” – 90 чол.

4. 5.100 404 "Організація перевезень і управління на автотранспорті” – 120 чол.

5. 5.07010503 "Обслуговування і ремонт залізничних споруд та об’єктів колійного господарства” – 180 чол.

6. 5.07010502 "Технічне обслуговування і ремонт вагонів ” – 180 чол.

7. 5.07010602 "Обслуговування і ремонт автомобілів та двигунів” – 90 чол.

8. 5.07010102 "Організація перевезень і управління на автотранспорті” – 120чол.

З 1994 року діє навчально-методичний комплекс "ВНЗ – технікум”, в нього входять: Харківська державна академія залізничного транспорту, Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, Державний економіко-технологічний університет транспорту, коледжі і технікуми залізничного транспорту. За роки існування комплексу до ВНЗ-ІV рівня акредитації було зараховано понад 500 випускників коледжу.

На базі інституту підвищення кваліфікації при ХДАЗТ, ДДТУЗТ і ДЕТУТ і на кафедрах академії, і університету викладачі технікуму постійно проходять курсову перепідготовку.

В сьогоднішніх умовах значна роль належить спеціалістам, які добре орієнтуються в сучасній транспортній системі, в обслуговуванні і ремонті залізничних колій, вагонів, автомобілів, які знаходять шляхи і засоби вирішення складних проблем, вміють організовувати і керувати процесами діяльності, колективами працівників.

В своїй діяльності Чернівецький транспортний коледж керується тим, що в період входження України в європейську і світову економіку потрібні кадри з принципово новим мисленням і здібностями в організації і управлінні виробництвом, які здатні в нових умовах будувати економіку незалежної України.

Директор коледжу В.М.Димитрюк